Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na ich używanie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Konkurs Day by Day / Tag für Tag

28 lutego 2017 roku zakończył się etap zgłaszania swoich prac konkursowych na anglojęzyczną lub niemieckojęzyczną kartkę z pamiętnika. Następnym etapem konkursu jest głosowanie na prace konkursowe tj. od 1 marca 2017 do 31 marca 2017. W ramach tego etapu internauci wybierają najlepsze ich zdaniem prace poprzez publiczne głosowanie na zgłoszone prace.

Zachęcamy do głosowania na prace Naszych uczniów, klikając na poniższy kod:

<script type="text/javascript"
src="http://ss2.glossa.pl/download.php?action=SupersystemCompetition_jsschool&amp;o=1029253&amp;c=daybyday1617"></script>"

lub na poniższe linki:
http://www.glossa.pl/tagfurtag/konkurs-jezyka-niemieckiego-tag-fur-tag/
http://www.glossa.pl/daybyday/konkurs-jezyka-angielskiego-day-by-day/

Jurorzy – lektorzy Szkoły Języków Obcych GLOSSA – wyłonią laureatów spośród 100 prac, które uzyskają największą liczbę głosów. Głosować możesz do 2017-03-31, zaś wyniki konkursu zostaną ogłoszone 2017-05-15.

ZAPRASZAMY

 

24 lutego 2017 roku uczennice klasy 1T naszej szkoły – Aleksandra Młynarska oraz Wiktoria Zalewska wzięły udział w etapie regionalnym Konkursu „Poznaj swoje prawa w pracy”. Konkurs odbył się w Rzeszowie i został zorganizowany w ramach programu edukacyjnego „Kultura bezpieczeństwa”. Celem konkursu jest popularyzowanie wiedzy dotyczącej przepisów prawnej ochrony pracy, w tym przepisów bhp, wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych. Organizatorem konkursu jest Państwowa Inspekcja Pracy (Główny Inspektorat Pracy i Okręgowe Inspektoraty Pracy). Zadaniem uczniów było rozwiązanie testu z zakresu prawa pracy składającego się z 35 pytań. Nasze uczennice zaprezentowały bardzo wysoki poziom wiedzy zdobywając po 31 punktów na 35 możliwych do zdobycia.
Gratulujemy.

Katarzyna Przybylska

 

Sekcja Szybowcowa Aeroklubu Stalowowolskiego zaprasza do udziału w Konkursie Wiedzy o Szybownictwie. Do udziału w Konkursie zapraszamy wszystkie osoby, które ukończyły 15 rok życia. Pierwszy etap Konkursu potrwa do 17 marca i będzie się odbywał drogą internetową. Każdy z uczestników ma za zadanie rozwiązać test jednokrotnego wyboru, który dostępny jest pod adresem:
https://goo.gl/forms/tqlbY9koBD5XO1uG3

Pytania dotyczą zarówno wiedzy ogólnej o lotnictwie, jak i bardziej szczegółowych zagadnień z dziedziny szybownictwa. Rozwiązanie testu nie zajmuje więcej niż 30 minut! Zdobywcy 10 najlepszych wyników zostaną zaproszeni na drugi etap konkursu, który odbędzie się 26 marca w siedzibie Aeroklubu Stalowowolskiego na lotnisku w Turbi. Na Zwycięzcę czeka darmowy udział w Teoretycznym Szkoleniu Szybowcowym, dla pozostałych Uczestników - bony zniżkowe na udział w Teoretycznym Kursie Szybowcowym oraz na Loty Zapoznawcze.

Więcej informacji o Konkursie znajduje się na stronie Aeroklubu Stalowowolskiego: www.aeroklubstalowowolski.pl

Regulamin Konkursu dostępny jest pod adresem:
http://aeroklubstalowowolski.pl/aktualnosci-upload/regulamin_konkurs_2017.pdf

  

    Praktyki zagraniczne uczniów Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Nisku, realizowane w Maladze w ramach projektu „Europejskie praktyki EUROSUKCES” ("Staże zagraniczne dla uczniów i absolwentów szkół zawodowych oraz mobilność kadry kształcenia zawodowego" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój ) są już na półmetku. Po dwóch tygodniach pracy, nasi uczniowie zaaklimatyzowali się w firmach, a z otrzymywanych na bieżąco informacji wynika, że dobrze wywiązują się z powierzonych im obowiązków.

Technik geodeta

    Monika Wolicka, Paulina Sowa, Norbert Piłat, Mateusz Kata, Marcin Hetel oraz Sławomir Gancarz - realizują swój staż zawodowy w firmie GESTION 360. Jak piszą nasi uczniowie, jest to wysoko wyspecjalizowana i reprezentująca wysokie standardy firma działająca w branży geodezyjnej. Na początkowym etapie stażu uczniowie zajmowali się projektowaniem budynków z wykorzystaniem oprogramowania AutoCAD.

Technik ekonomista i technik organizacji reklamy

    W firmie BEDOYA GRUPO LKH w ramach projektu pracują Ewelina Kruk (technik ekonomista) i Aleksandra Kopeć (technik organizacji reklamy). Firma ta prowadzi działalność w zakresie dystrybucji produktów spożywczych. Nasze uczennice zajmują się przede wszystkim pracą z fakturami – ich segregowaniem, oznaczaniem, monitorowaniem, weryfikowaniem ich poprawności oraz przygotowywanie materiałów reklamowych. Miejscem pracy Justyny Piróg i Moniki Zawady jest firma QQ BIKE, zajmująca się wynajmem rowerów, gokartów oraz pojazdów Segway. Uczennice zajmują się bezpośrednią obsługą klientów oraz prowadzą dokumentację w firmie. ASSOCIACION ARRABAL to stowarzyszenie, w którym swój staż zawodowy realizują Joanna Gancarz (technik ekonomista) oraz Magdalena Pliszka (technik organizacji reklamy). Organizacja ta prowadzi działalność w zakresie doradztwa zawodowego, oferuje szkolenia w różnych dziedzinach, a także stanowi lokalny ośrodek zatrudnienia. Zadania naszych uczennic to wyszukiwanie programów do zarządzania firmą, praca w programie Microsoft 365 oraz opracowywanie pytań do formularza zgłoszeniowego do wolontariatu. Jak piszą uczennice – „Relacje ze współpracownikami są dobre, wszyscy są mili i wyrozumiali”. Katarzyna Butryn i Barbara Tabor realizują program praktyki zawodowej dla zawodu technik organizacji reklamy w firmie PRIMA RENT, która zajmuje się wypożyczaniem rowerów, skuterów i samochodów. Nasze uczennice wykonują zadania związane z obsługą klientów, dokumentacją firmy oraz poszukiwaniem nowych potencjalnych klientów. Kolejne miejsca praktyk to PLATFORMA DEL VOLUNTADO DE MALAGA oraz AMELGAR, bliźniacze organizacje typu non-profit znajdujące się w tej samej lokalizacji i zajmujące się zapewnieniem wsparcia dla m.in. osób niepełnosprawnych. Swoje staże w zawodzie technik ekonomista realizują tam Wiktoria Żak oraz Karolina Komsa. Wykonują zadania takie jak porządkowanie i segregowanie dokumentacji, skanowanie oraz tworzenie prezentacji multimedialnej dotyczącej działań firmy od początku jej istnienia.

    Wszyscy uczestnicy projektu w czasie swojej pracy w różnych firmach wykazują duże zaangażowanie w powierzane obowiązki i starają się zastosować zdobytą wiedzę w praktyce.

Alicja Świder i Grażyna Suchecka

Obejrzyj galerię zdjęć.


Dokument powstał w wyniku realizacji projektu sfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu PO WER. Dokument odzwierciedla jedynie stanowisko jego autorów. Unia Europejska oraz Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji nie ponoszą odpowiedzialności za jego zawartość merytoryczną. Publikacja bezpłatna.

Copyright © 2015. All Rights Reserved.